جوانان بیایین

تو نپندار که تنها عاشورائیان را بدان بلا آزموده اند ولا غیر؛ صحرای بلا به وسعت همه ی تاریخ است...

جوانان بیایین

تو نپندار که تنها عاشورائیان را بدان بلا آزموده اند ولا غیر؛ صحرای بلا به وسعت همه ی تاریخ است...

ارتباط با ما:
ایمیل:
haditishehvar@yahoo.com
سامانه پیامک:
30003200100152

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

ایام دهه فجر

يكشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۳۸ ب.ظ

فرازی از وصیت نامه شهید بابانظر

 

                           بسم الله الرحمن الرحیم

 

مادر عزیزم! از شما می خواهم که برای این فرزند سراپا گناه کار دعا کنید؛ چون دعای مادر در باره ...

 فرزند، مورد قبول درگاه خداوند قرار می گیرد. چون من در دنیا برای شما کاری نکردم. به جز غم و

اندوه، چیزی دیگر نداشتم. اما شما برادران و خواهر عزیزم! من برای شما برادر خوبی نبودم. آنچه

برای شما در دوران زندگی خود داشتم، همه آنها غم و اندوه بود و اگر با شما تند سخن گفتم، امید

به بخشش شما دارم؛ چون داغ پدر مرا بسیار رنج داد. در این چند سال زندگی در دنیای فانی،

چیزی را باید با شما در میان بگذارم. من بعد از جنگ چه شبها که تا صبح از درد ترکشها و زخمها

نخوابیدم و تا صبح ناله کردم ولی همه شما را بسیار دوست داشتم.

خواهرم! دلم می خواهد که شما برایم و بر مزارم بسیار گریه کنید؛ چون من گریه کردن را دوست

دارم. دخترهای عزیزم! شما هم برایم گریه کنید؛ چون در دنیا هیچ وقت نتوانستم از خودم دفاع کنم.

چون فکر می کردم دفاع از خودم اجر کارهایم را باطل می کند و شما برایم گریه کنید.

پسرانم، مصطفی و مرتضی! در هر فرصت در کنار مزارم یا جاهای دیگر از مظلومیت جانبازان دفاع

کنید؛ چون آنها دو بار شهید شدند. یا باید بگویم چند بار شهید شدند و درد و غم آنها را به جز

خداوند تعالی کس دیگری نمی داند و اما هر کس که به دنیا دل بسته گردد، نمی تواند آخرت را

داشته باشد. یا باید دنیا را با همه ی زرق و برقش و یا آخرت را با همه معنویاتش قبول کنیم؛ چون

حضرت رسول (صلی الله علیه و آله وسلم) فرمودند:« دنیا برای مومن، زندان است».

فرزندانم! باید بگویم که هر کس وظیفه ای دارد، که اگر آن را انجام ندهد، نمی توان در دنیا و آخرت

خوشبخت شود. پس آن را بیابید.

فرزندم! عزیز دلم! مصطفی جان ! دلم می خواهد که هرگز اجازه ندهی کسی غرورت را بشکند.

ولی صبور باش؛ چون صبر از عقل می باشد و شجاع باش و با دشمنان متجاوز مبارزه کن. مومن

باش که شجاعت نمی تواند بدون ایمان باشد. اگر ثروتی به دستت رسید، به فقرا کمک کن؛ چون

هر چه کمک کنی خدا به تو عوض خواهد داد. در عزای امام حسین (علیه السلام) هر چه می توانی

گریه کن ؛ چون خداوند هر قطره ی آن را در روز قیامت هزاران پاداش می دهد.

واسلام

۹۱/۱۱/۱۵
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی